sobota, 28 lutego 2015

Sprzedaż

Wilk z Wall Street to nie bywa film o kokainie i imprezowaniu. Wprawdzie zaraz po wyjściu z kina, nie mogłem zasnąć, szukałem, czytałem, „googlowałem”, trafiłem nawet na niesamowite efekty specjalne, jakie zafundowało nam w takim filmie Hollywood…ale cały czas kotłowały mi się w głowie lekcje, które da się wyciągnąć z filmu. Inwestuję od prawie 7 lat, mam kilkadziesiąt produktów finansowych lub przez lata miałem styczność z branżą finansową…


Nauka inwestowania: nikt nic nie wieCzy za parę dni giełda amerykańska pójdzie Lokaty bankowe w górę czy w dół? Nikt tego nie wie. Nikt. Ani Warren Buffet, ani Jordan Belfort, ani Twój makler, ani Pan w garniturze, który mówił o giełdzie w telewizji. Nikt. Cała zabawa na rynku finansowym kapitałowym to umiejętność dostosowania się do zachowania cen akcji albo innych instrumentów finansowych.


Inwestuj świadomie, pamiętaj, że zawsze płacisz prowizje od transakcji.


Nikt nie wie bądź ceny na giełdzie pójdą w górę czy w dół. Nikt. Im szybciej to zrozumiesz, takim szybciej zaczniesz zarabiać na giełdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz